חתונה בטבע

מערכת שורש  כא אייר, תשעז  5/17/2017

מה מיוחד כל כך בחתונה בטבע?
.......................

חתונה בטבע

צילום: יח"צ האתר

מתחשק לכם חתונה בחיק הטבע? לא צריך להוציא הרבה כסף על חתונה בגן אירועים. אנחנו ב"אמרלו", נהפוך לכם כל פינת טבע יפה למתחם חתונה מעוצב, ממש כמו בגן אירועים. אנו נגיע לכל חתונה מיוחדת שתבחרו לערוך בחיק הטבע. כאשר האורחים יגיעו אל החתונה, הם ירגישו ממש כמו בגן אירועים מפואר. אתם לא תצטרכו לעשות דבר, חוץ מלהזמין אותנו.

מה מיוחד כל כך בחתונה בטבע?

מה מיוחד כל כך בחתונה בטבע? מה הופך חתונות בטבע לחתונות מיוחדות ומבוקשות כל כך? האווירה הטבעית, והניתוק שהטבע יוצר מהלחץ היום יומי, הופך את החתונה שלכם למשוחררת יותר, ושמחה יותר. לכן, אנו משקיעים כל כך במלאכת סידורי פרחים לחתונה בטבע. האוויר הנעים והמראה הטבעי, נותנים לאורחים בחתונה תחושה טובה.

מה ההבדל בין סידור פרחים באולם, לבין סידורי פרחים בטבע?

עיצוב אולם לחתונה, שונה מתחום עיצוב חתונות בטבע. בחתונה באולם רגיל, את עיקר העיצוב תופס האולם. ככל שהאולם מעוצב יותר, כך החתונה מעוצבת יותר. סידור פרחים לחתונה, הוא החלק המשני של עיצוב החתונה באולם. לעומת זאת, עיצוב חתונה בטבע, שונה בכך שהטבע הוא המרכז, ומה שהופך את החתונה למעוצבת, הוא סידורי הפרחים. בחתונה בטבע, הפרחים מקבלים את המשקל העיצובי, והם יהפכו את החתונה לחתונה מעוצבת.

איך מסדרים פרחים בחתונה בטבע?

איך כדאי לבצע שזירת פרחים לחתונה בטבע? שזירת הפרחים צריכה להיות מושקעת ביותר. אי אפשר להסתפק בזר קטן, אלא יש צורך בשזירות פרחים גזולות ומורכבות. אנו תולים באמצעות חוטים נורות, ושזירות פרחים גדולות. גם על השולחנות נשים אגרטלים עם סידורי פרחים לחתונה. אנו משקיעים בבחירת הכלים והאגרטלים. מעל הבר והדוכנים נקים פרגולות עם שזירות פרחים. אנו נהפוך את השטח הטבעי שבחרתם עבור החתונה, לגן אירועים מרהיב ביופיו.

דוכן שזירת פרחים לאורחים בחתונה:

בשביל חתונה חווייתית בטבע, לא כדאי להסתפק רק עיצוב פרחים לאירועים בטבע. כדאי לכם להפוך את החתונה לחווייתית ופעילה, ולהציב עמדת שזירת פרחים במהלך האירוע. האורחים ילמדו כיצד לשזור לעצמם זר וסידור פרחים, ויצאו מהחתונה עם שמחה וסידור פרחים אישי כמזכרת.

רוצים מעצבי אירועים בטבע מקצועיים? השאירו את פרטיכם בכתובת מייל: [email protected] או התקשרו לטלפון מספר: 050-9710166 ונשוב אליכם בהקדם.